Sve Pogled

Ključne kompetencije u prodaji

#POGLED | Digitalna transformacija ne posustaje ni kada je u pitanju prodaja. Stoga je u doba promjena ključno ponuditi kupcima dodatnu vrijednost kao prodavač. U produkt marketingu u Schachermayeru, 25 ljudi radi na uvođenju proizvoda pružajući dodatne informacije, kao što su videozapisi i konkretni tehnički podaci.

Obilje proizvoda u našem web katalogu svakodnevno obavezuje naše produkt specijaliste koji prikupljaju podatke od dobavljača i prilagođavaju ih tako da budu razumljivi kupcima. „Na ovaj način osiguravamo da naši kupci mogu lako pronaći proizvode, informirati se, kao i međusobno upoređivati kako bi se odlučili za adekvatan proizvod za svoje potrebe”, objašnjava Alex Steilner, voditelj odjela produkt marketinga u Schachermayer Linz. Usluge su postale ključne kompetencije prodaje i za kupce nude značajnu dodatnu vrijednost na svim nivoima. 

Bitne informacije

Kako bi se mnoštvo informacija o proizvodima obradilo, neophodna je ispravna i struktuirana klasifikacija podataka. Zbog raznolikosti brendova kao što je, na primjer, slučaj sa aku alatima ili ugradbenim kuhinjskim uređajima, nazivi, karakteristike kao i opisi moraju biti standardizovani. Samo na taj način se može osigurati mogućnost kupcima da upoređuju različite brendove i na kraju izaberu željeni proizvod. „Content is King (Sadržaj je kralj)“ izraz je ovog digitalnog razvoja. Što se više podataka o proizvodu pruži, to bolje. Primjer BLUM Legrabox-a jasno pokazuje kako slike, opsežne informacije o proizvodima, videozapisi, reference i CAD podaci olakšavaju proces donošenja odluka i na taj način služe kao važna i utemeljena osnova.

WEB KATALOG: Više informacija o proizvodu

( )