Sve Pogled

Emocionalna prodaja

#POGLED | Jedan vijak je svakom majstoru prije svega potreban i neophodan alat za pričvršćivanje. U normalnim situacijama, banalnim stvarima poput vijaka se ne poklanja neka pažnja, prodaju se bez emocija i zbog toga što su samo obična potreba. Međutim, ukoliko banalnim stvarima udahnemo emocije, razvija se posebna priča o porijeklu i daljoj obradi, stvarajući tako jedinstvene efekte kakve ne biste mogli zamisliti kao firma ili prodavač.

Kako bi oslobodili pomenute emocije, firme se sve više vraćaju „Storytelling-u“ ili pripovijedanju. Proizvode poduprijeti činjenicama, emocijama, primjerima primjene i uspješnim pričama je osnovni cilj. Na ovaj način se stvara emocionalna veza sa markom ili proizvodom koja ostaje urezana u sjećanje. Upoređivanje i jake metafore također pridonose toj svrsi i činjenice jačaju emocijama, koje imaju visoku vrijednost ponovnog prepoznavanja.

Primjećujemo ono što nas interesuje. Gole činjenice znače vrlo malo ili ništa za uspješnu prodaju nekog proizvoda. Kako bi oduševili kupce ponudom artikala ili usluga, ciljnoj publici je potrebno pobuditi emocije koje će, u najboljem slučaju, dovesti do odluke o kupovini. Strast i oduševljenje upakovani u male priče su začin personalnoj komunikaciji sa kupcima. Publika se mora identificirati sa pričom ili sadržajem. U idealnom scenariju će u pomenutoj priči otkriti i dio sebe i na taj način stvoriti pozitivnu percepciju ili asocijaciju za neki proizvod. Pozadina svega je naša evolucija. Prije skoro 40.000 godina dijelila su se iskustva, opasnosti ili dobra mjesta za lov i ribolov sa ostalima, a priče su se prenosile s koljena na koljeno.  Rijetko se kad sjetimo činjenica kada se sjećamo nečega iz prošlosti. Mnogo više se sjetimo priča oko tih činjenica. Te priče i predanja povezujemo sa emocijama koje nas pokreću na kupovno odlučivanje, bilo u pozitivnom ili negativnom smislu.

Marketing - Produkt marketing

U Schachermayeru kroz marketing proizvoda obogaćujemo naše ponude proizvoda dodatnim informacijama i korisnim napomenama o prednostima i nedostacima kako bi svojim kupcima olakšali odlučivanje.

Povezivanje priča

U narednim koracima, proizvodi su oživljeni lijepim i uzbudljivim pričama o njima samima ili o njihovoj primjeni. Na taj se način poruke pamte i ostave pozitivnu percepciju o proizvodu ili brendu u svijesti kupaca.

 

( )